OKULUMUZ OKUL SAĞLIĞI - GERİ DÖNÜŞÜM VE SIFIR ATIK KULÜBÜ nün SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİ KAPSAMINDA düzenlemiş olduğu , OKULUMUZ TÜM ÖĞRENCİLERİNİN KATILDIĞI: SU TASARRUFU VE SU VERİMLİLİĞİ KONULU SEMİNERİMİZ ile suyun idareli kullanılması gerektiği, gelecekte su sıkıntılarının ülkemizi de tehdit edeceği vurgulamıştır. Ayrıca okulumuzda bulunan tuvaletlere ve koridorlara bilgilendirici AFİŞLER asılarak eğitimin sürekli akılda kalıcılığı sağlanmak istenmiştir.
meb_iys_dosyalar/67/01/751121/dosyalar/2024_12/24205551_suverimliligivetasarrufu.mp4
SOSYALSORUMLULUKPROGRAMI
ETKİNLİKTEKLİFFORMU
ÖnerildiğiTarih: 30/09/2024- 31/12/2024 |
Adı: KÜTÜPHANEMİ ZENGİNLEŞTİRİYORUM |
Alanı: SOSYAL SORUMLULUK, DAYANIŞMA |
Konusu: Okulumuzdaki tüm sınıfların katılımıyla her sınıfta toplanan bütçe dahilinde kütüphanemizde eksik görülen ve edebiyat zümresi tarafından belirlenen kitapların alınıp okul kütüphanesine bağışlanması
|
SosyalSorumlulukProgramıOkulKoordinatörü: Recep Ali KANBEROĞLU |
ÖğrenciListesi 9/A-B-C-D SINIFI ÖĞRENCİLERİNİN TAMAMI 10/A-B SINIFI ÖĞRENCİLERİNİN TAMAMI 11/A-B-C SINIFI ÖĞRENCİLERİNİN TAMAMI 12/A-B-C SINIFI ÖĞRENCİLERİNİN TAMAMI
|
Amacı: Öğrencilerin tüm yıl boyunca aktif kullandıkları kütüphanemizin eksiklerinin giderilmesi ve öğrencilerimize daha iyi hizmet verilmesinin sağlanması, diğer öğrencilerle iş birliği içinde çalışma becerileri gelişmesi, sorun çözme becerilerini geliştirmesi ve okula aidiyet duygusunu aşılaması amaçlanmıştır.Ayrıca öğrencilerde iş birliği, dayanışma, empati ve öz güveni geliştirme hedeflenmiştir.
|
Özeti: Kütüphanecilik Kulübü ve okulumuzdaki tüm sınıfların öğrencilerinin işbirliği ile tüm sınıfların toplanan bütçe dahilinde yeterli sayıda kitap getirmesi istenecek, kütüphaneye kitap alınması 29.11.2024 tarihine kadar devam edecektir. Sınıf rehber öğretmeni ve tüm sınıflardan seçilen öğrenci temsilcilerinin kontrolünde getirilen kitaplar okul kütüphanesine verilecek ve kulüp danışman öğretmeni ve öğrencileri tarafından kütüphaneye kaydedilip öğrencilerin kullanımına sunulacaktır. Sosyal sorumluluk programı kapsamındaki faaliyetler , ekip çalışması yapılarak gerçekleştirilecektir. Ekiplerde her sınıf seviyesinden ve şubelerden öğrenciler görev alacaktır.
|
HedefKitlesi: Okulumuzda bulunan tüm öğrenciler |
KatkıSağlayabilecek Kurumveya Kuruluşlar: Herhangi bir kuruluş işe iş birliği yapılamayacaktır.Fakat ilerleyen süreçte hayırseverlerden yardım teklifi gelirse kabul edilecektir.
|
KullanılacakMateryal,AraçveGereçler: Kitap listesi, öğrenci listeleri
|
Süresi: 3 ay Başlangıç tarihi: 30/09/2024 Bitiş tarihi:31/12/2024 |
YapılmasıPlanlananÇalışmalarveSüreleri:
1) Sınıf rehber öğretmenleri ve öğrencilerin bilgilendirilmesi (30/09/2024- 7/10/2024) 2) Velilerin yardım kampanyasıyla ilgili bilgilendirilmesi (7/10/2024- 14/10/2024) 3) Sınıflardan belirlenen kitap paralarının toplanması (4/11/2024- 29/11/2024) 4) Kitapların alınıp kütüphanecilik kulübüne teslim edilmesi (29/11/2024-31/12/2024) 5) Kütüphanecilik kulübüne kitapların eklenmesi (29/11/2024- 31/12/2024)
|
Elde Edilmesi Beklenen Yararlar: · Öğrencilerle birlikte iş birliği içinde çalışma becerilerinin gelişmesi · Öğrencilerde liderlik- yönetim ve organizasyon, ekip içinde çalışma ve koordinasyon sağlama yeteneklerinin gelişmesi · Okul kurumsal kimliğinin gelişmesi · Okul kültürüne olumlu iklim havası sağlanması · Yardımlaşma ve dayanışma bilincinin öğrencilerde gelişmesi
|
Danışmanlar |
Koordinatör |
İmza
Havva BALTOPRAK ŞAHİN
Seray TAŞCI
|
Uygundur 30/10/2024 Recep Ali KANBEROĞLU Okul MÜDÜRÜ |
SOSYALSORUMLULUKPROGRAMI
ETKİNLİKÇALIŞMAPLANI
EtkinlikBaşlamaveBitişTarihi: 30/09/2024- 29/11/2024 |
|
EtkinlikAdı:KÜTÜPHANEMİ ZENGİNLEŞTİRİYORUM
|
|
EtkinlikAlanı: SOSYAL SORUMLULUK, DAYANIŞMA |
|
Danışman:Havva BALTOPRAK ŞAHİN, Seray TAŞCI |
|
SosyalSorumlulukProgramıOkulKoordinatörü: RECEP ALİ KANBEROĞLU |
|
EtkinliğeKatkıSağlayabilecekKurumveyaKuruluşlar: Herhangi bir kuruluş işe iş birliği yapılamayacaktır.Fakat ilerleyen süreçte hayırseverlerden yardım teklifi gelirse kabul edilecektir.
|
|
EtkinlikUygulamaBasamakları |
|
1. Basamak : 30/09/2024- 7/10/2024 tarihleri arasında etkinliğe katılan danışman öğretmenlere etkinliğin amacı, genel ilkeleri, kapsamı ve faaliyet sonu beklenen fayda ve kazanımlar hakkında Havva BALTOPRAK ŞAHİN tarafından bilgilendirme toplantısı yapılması. Etkinlikte görev alacak öğretmenlerin görev tanımlarının belirlenerek iş bölümü yapılması |
|
2. Basamak: 30/09/2024- 7/10/2024tarihleri arasında etkinliğe katılan öğrencilere etkinliğin amacı, genel ilkeleri, kapsamı ve faaliyet sonu beklenen fayda ve kazanımlar hakkında danışman tarafından bilgilendirme toplantısı yapılması. Etkinlikte görev alacak öğrencilerin görev tanımlarının belirlenerek iş bölümü yapılması |
|
3. Basamak: 7/10/2024 – 14/10/2024 tarihleri arasında etkinliğe katılan öğrencilerin velilerine etkinliğin amacı, genel ilkeleri, kapsamı ve faaliyet sonu beklenen fayda ve kazanımlar hakkında görevli danışman ve öğrenciler tarafından bilgilendirilmesi. |
|
4.Basamak : 4/11/2024- 29/11/2024tarihleri arasında sınıflardan belirlenen kitap paralarının toplanması sınıf öğretmenleri liderliğinde edebiyat zümresi tarafından belirlenen kitapların temin edilmesi
|
|
5.Basamak :29/11/2024- 31/12/2024 tarihleri arasında Kitapların alınıp kütüphanecilik kulübüne teslim edilmesi ve okul kütüphanemize eklenmesi |
|
EtkinlikEkibininİş/GörevDağılımı: Havva BALTOPRAK ŞAHİN tarafından okulun internet sitesinde görevin tanıtımının yapılması Havva BALTOPRAK ŞAHİN tarafından sınıf rehber öğretmenlerini görevlendirmesi Tüm şube sınıf rehber öğretmenleri alınacak kitap paralarının toplanmasının koordinesi Kulüp danışman öğretmeni Seray TAŞCI’ nın süreci takip etmesi, Okul edebiyat zümresinin kitapların listesini belirlemesi |
|
Danışmanlar |
Koordinatör |
İmza Havva BALTOPRAK ŞAHİN
Seray TAŞCI
|
Uygundur 30/10/2024 Recep Ali KANBEROĞLU Okul MÜDÜRÜ |
Adres:
Merkez mah. Atatürk caddesi NO34 Kilimli / ZONGULDAK
Telefon
0372 2651195